Bestelinfo

U wilt een bestelling bij ons plaatsen? Wellicht heeft u nog vragen over hoe e.e.a. werkt, zie onderstaande vragen en antwoorden. Wellicht staat uw vraag en antwoord er al tussen. Vind hier informatie over levertijden, betaling, verzendkosten, e.d.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

1. Via onze webshop 24/7.

U kunt tijdens het bestelproces kiezen voor verzenden of zelf afhalen en bij betalingsmogelijkheid voor betaling per ideal, bankoverschrijving of contant.

2. Telefonisch (let op, alleen tijdens werktijden)

3. Per mail: info@dawsongold.nl 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 14,50. De bestelling wordt dan altijd verzekerd verzonden.

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

We verzenden doorgaans binnen 1 á 2 werkdagen uw bestelling, deze heeft dan uiteraard nog een dag nodig om bij u te komen. Soms verzenden we ook nog op dezelfde dag van bestelling, afhankelijk van hoe druk het is en het tijdstip van bestellen.

Doorgaans heeft u de bestelling dus binnen 1 tot 3 werkdagen binnen.

U ontvangt ook altijd van ons een berichtje als de bestelling verzonden is met de track en trace code zodat u de zending zelf online kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling ook zelf af komen halen?

Ja hoor, dat kan zeker. Maak dan aub na het plaatsen van uw bestelling even een afspraak om de bestelling af te komen halen (of doe dit direct tijdens het bestelproces).

Afhalen kan op de volgende locaties en dagen:

Cuijk: dinsdag & donderdag
Amsterdam: woensdag
Rotterdam – Den Haag airport: maandag

Hoe kan ik betalen?

Wanneer u de bestelling opgestuurd wilt krijgen kunt u in de webshop direct betalen met ideal of per bankoverschrijving.

Wanneer u de bestelling zelf af wilt komen halen kan dit eveneens in de webshop direct per ideal, vooraf per bankoverschrijving, ter plekke bij het afhalen zelf per bankoverschrijving (denk aan uw limiet) of á contant (tot max € 9.999,- vanwege Wwft wetgeving)